З Грудня в Тролейбусах Діятиме «Картковий» Проїзд

розміщено в: Події | 1

Поряд зі звичайними одноразовими проїзними квитками у тролейбусах, які друкуватимуться в салоні транспортного засобу, з грудня запровадять проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карток.

Квитків буде два види і чотири тарифних плани. Причому кожен із них дозволятиме пасажиру економити на проїзді від 7,5% і більше. Запуск автоматизованої системи оплати за проїзд заплановано на грудень.

З Грудня в Тролейбусах Діятиме «Картковий» Проїзд

– Оскільки місячні проїзні квитки нині не мають популярності та вже пережили себе, КП «Тернопільелектротранс» пропонує пасажирам проїзні квитки тривалого користування у вигляді безконтактних карток, схожих на банківські. Вартість самого носія становитиме 15 грн. Також пасажир оплачує номінальну вартість вибраного тарифного пакета. Картки будуть запрограмовані на два види проїзних квитків – громадський і пільговий (студентський та учнівський). У кожному з них будуть чотири тарифні пакети: «Економ» (включає 43 їздки), «Стандарт» (65), «Преміум» (99), «Безліміт» (необмежена кількість їздок). Система розроблена таким чином, що, у залежності від обраного пакета, пасажир економить на проїзді від 7,5% і більше. Зазначимо, що строк дії проїзних квитків обмежується 90 днями, після чого картка підлягає обнуленню, – розповів начальник сервісного відділу обслуговування АСОП та ОП служби руху КП «Тернопільелектротранс» Тетяна Фурман.

Зауважимо, що ці картки будуть неперсоніфіковані, тому їх можна передавати як членам сім’ї, так і працівникам підприємств та організацій, а також знайомим. Більше того, під час однієї їздки таким квитком можуть скористатися кілька чоловік, відповідно з картки буде знято певну кількість їздок (окрім пакета «Безліміт», який дійсний 30 днів та в якому обмежене повторне зняття їздок протягом певного часу в тому ж транспортному засобі).

Кожен пасажир може на власний розсуд вибрати той чи інший тип проїзних квитків. До прикладу, проїзний «Економ», кажуть у КП «ТЕТ», зручний для тих осіб, які їздять зазвичай на роботу і з роботи. Картка типу «Стандарт» зручна для людей, які активно пересуваються по місту не лише під час робочого дня, а й після роботи. Картка «Преміум» підійде для активних людей, які багато їздять громадським транспортом протягом усього тижня, в тому числі на вихідні. А пакет «Безліміт» зручний для організацій, чиї працівники по кілька разів на день переміщаються з однієї частини Тернополя в іншу. Особливо популярними нові картки мають стати для тих студентів, які навчаються у вузах, корпуси яких розкидані по всьому місту.

Придбати картки тривалого користування, а також поповнити їх можна буде у 31 пункті продажу по всьому Тернополю. Згодом їх планують збільшити до 80 у напрямках покриття тролейбусних маршрутів. На проїзній картці буде QR-код, який міститиме посилання на офіційний сайт КП «Тернопільелектротранс», де розміщено інформацію про проїзні квитки тривалого користування (тарифні пакети, правила користування тощо) та пункти їх продажу.

Подібне нововведення буде вигідне як тролейбусникам, так і пасажирам. Перші, отримавши одразу «живі» гроші, зможуть по-іншому планувати господарську діяльність (оперативно вкладати кошти у ремонт та закупівлю транспортних засобів тощо). Інші ж отримають економію у вигляді бонусних їздок. Зауважимо, що право на проїзд за такою карткою дасть не лише її наявність. Підтвердженням права на проїзд є разовий квиток, видрукуваний за допомогою валідатора з інформацією про факт зняття їздки з картки,  а також маршрут тролейбуса, тип проїзного квитка, кількість невикористаних їздок. У випадку відсутності разового квитка проїзд вважається неоплаченим. При цьому, якщо пасажир користуватиметься пільговим типом проїзного квитка, при собі обов’язково повинен мати учнівський чи студентський квиток, повідомили у КП “Тернопільелектротранс”

Джерело: te.20minut.ua/

Одна відповідь

  1. Як на мене цей тип карткових квитків є погано продуманий, є великі розходитися, наприклад видача картки, крім того додаткові квитки, як на мене варто взяти до уваги європейський зразок квитків, та зробити одноразові, або безлімітні місячні квитки на будь який вид транспорту, тобто один квиток як для тролейбуса так і для маршрутки. На мою думку буде стабільність і контроль доходів та розходів.

Залишити відповідь